Laatste update 27 mei 2021 om 10:10

Zodra je je hebt aangemeld bij SoloPartners ontvang je van ons een e-mail. Heb je die niet ontvangen? Dan kunnen er de volgende dingen aan de hand zijn:

  • Het e-mailadres is onjuist
  • De mail is in de spambox of ongewenste mail beland
  • Uw mailbox zit vol
  • Er is bij ons iets misgegaan

Zorg dat je bij twijfel zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Dan kunnen wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen. Als wij zelf een foutief e-mailadres constateren nemen wij altijd telefonisch contact met je op. Je ontvangt onze factuur en het bewijs van lidmaatschap namelijk per mail. Jouw lidmaatschap gaat pas in op het moment dat je de factuur hebt betaald. Je kunt het certificaat ook altijd zelf downloaden via jouw MijnSolo omgeving.

Tips:

  • Voeg info@solopartners.nl toe aan jouw adresboek van je mailprovider, zo herkent hij onze mail en wordt het niet in de spam map geplaatst.
  • Controleer voor verzending altijd je gegevens op typ- of spelfouten.
  • Controleer ook je telefoonnummer op eventuele fouten, zo hebben we altijd een kanaal om je te bereiken.

Mocht je nou geen mail hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via info@solopartners.nl of telefonisch door te bellen naar 085-2010140.

SoloPartners

SoloPartners is dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg en verspreiden actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden. Het streven is om dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional. Als lid van SoloPartners ondersteunen wij de zzp’er in de zorg in het voldoen aan wet- en regelgeving. Wil je weten hoe, lees dan verder.

Word direct lid Meer info

Sluit je aan bij meer dan 19000 leden

Basispakket

€ 75
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

€ 160
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket