Kwaliteitspakket: Veel meer dan alleen een klachtenregeling

Binnen onze lidmaatschappen gaat het kwaliteitspakket verder. Natuurlijk zitten de onafhankelijke klachtenfunctionarissen en de erkende geschilleninstantie uit het basispakket in het kwaliteitspakket inbegrepen.
Daarnaast hebben we een aantal veelgevraagde diensten opgenomen in dit pakket.

Verklaring omtrent gedrag

Gratis VOG

Zonder een Verklaring Omtrent Gedrag is het bijna niet mogelijk om in de zorg te werken. Daarom bieden wij jou jaarlijks de mogelijkheid om gratis een VOG aan te vragen.

Incidenten Melden

Incidenten melden

In dit onderdeel houdt je je (bijna) incidenten en klachten bij.
Je registreert hier wat er gebeurd is, welke maatregel je hebt genomen en hoe je dit gaat voorkomen de volgende keer.

Vilans KICK-protocollen

De Vilans KICK-protocollen bieden één norm voor maar liefst 500 voorbehouden, risicovolle en overige zorghandelingen.

Eigen digitale omgeving

Hierin kan je je portfolio vullen met belangrijke documenten zoals legitimatie, CV, diploma’s, BIG-registratie, Kamer van Koophandel kopie, VOG, verzekeringen, certificaten en AGB-Code(s).

Certificaat van lidmaatschap

Je bewijs van lidmaatschap is op deze manier gemakkelijk aan te tonen bij cliënten en opdrachtgevers. Op deze manier kunnen zij er zeker van zijn dat jij je klachtenregeling op orde hebt.

Privacyverklaring

Vanaf 25 mei 2018 ben je verplicht te voldoen aan de AVG. Om jou als ondernemer te ondersteunen bieden wij jou alvast de privacyverklaring aan.

Prikpunt

Via het kwaliteitspakket ben je aangesloten bij Prikpunt en krijg je 24 uur per dag deskundige advies bij prikincidenten.

 
 

Direct lid wordenStel een vraag