Ik heb mijn inloggegevens niet ontvangen

Bericht update 13 augustus 2019 om 12:02

Je hebt geen inloggegevens van ons ontvangen, wat nu?

Als je je inloggegevens niet hebt ontvangen kan dat verschillende redenen hebben. Het kan zo zijn dat onze mail in jouw spambox is beland.
Kijk dan in je mailbox in de map ‘ongewenste e-mail’, de kans is groot dat de e-mail hierin is beland.
Is het al een tijdje terug dat deze e-mail naar je verzonden is, klik dan op de inlogpagina op wachtwoord vergeten.
Daar vul jij je e-mailadres in en je ontvangt direct een gereset wachtwoord.

Is de e-mail ook niet in die map beland dan kan het zijn dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevuld.
Neem dan even contact op met onze klantenservice via info@solopartners.nl of telefonisch via 085-2010140.

SoloPartners

SoloPartners is dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg en verspreiden actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden. Het streven is om dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional. Als lid van SoloPartners ondersteunen wij de zzp’er in de zorg in het voldoen aan wet- en regelgeving. Wil je weten hoe, lees dan verder.

Word direct lid Meer info

Sluit je aan bij meer dan 32.000 leden

Basispakket

75,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

160,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket