Basispakket: Een uitstekende klachtenregeling

 

 

Een van de eisen van de Wkkgz is dat je als zzp’er in de zorg in het bezit moet zijn van een erkende klachtenregeling. Met ons basispakket voldoe je aan deze eis van de Wkkgz, de Jeugdwet en de Wzd. Je beschikt dan over een onafhankelijke klachtenfunctionaris en jouw cliënt kan ook gebruik maken van de erkende geschilleninstantie. Deze eis van de Wkkgz, de Jeugdwet en de Wzd heb je al op orde voor €75,- per jaar.

basispakket
Als lid van het basispakket ben je niet alleen in het bezit van een uitstekende klachtenregeling, je bent ook nog eens aangesloten bij dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij zetten ons dagelijks in om de positie van de zzp’er in de zorg te versterken. Dit doen wij onder andere door informatie te verstrekken. Wist je bijvoorbeeld dat alleen een klachtenregeling niet voldoende is om aan de Wkkgz te voldoen? Met ons kwaliteitspakket kun je ook aan andere eisen voldoen.
Onze klachtenfunctionarissen zijn zeer ervaren, deskundig en rechtvaardig. Daarnaast hoef je geen eigen bijdrage per klacht te betalen. Gaat de procedure via de geschilleninstantie? Dan kost het de cliënt € 50,-. Echter als de cliënt in het gelijk wordt gesteld , dan krijg hij/zij dit bedrag terug. Wij adviseren jou om in ieder geval een goede beroepsaansprakelijkheidsverzekering en een rechtsbijstandsverzekering af te sluiten.

Kortom, met ons basispakket (jaarlijks €75,- en eenmalig €20,- inschrijfkosten) heb je direct de eisen rondom de klachtenregeling op orde.

Certificaat van lidmaatschap

Zo is direct zichtbaar voor cliënten en opdrachtgevers waar jij de klachtenregeling hebt uitbesteed. En dat je de eisen rondom de klachtenregeling goed op orde hebt.

Sterke belangenbehartiger

Als dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg behartigen wij jouw belangen. Wij zijn er om jou te ondersteunen, thuis, op de werkvloer, bij zorgverzekeraars en in Den Haag.

Erkende klachtenregeling

Als lid van ons basispakket ben jij in het bezit van een erkende klachtenregeling. Dit houdt in dat je bent aangesloten bij zowel een klachtenfunctionaris als een geschilleninstantie. Geheel volgens de eisen van de Wkkgz, Wzd en de Jeugdwet.

word lid