Waar kan ik heen bellen als ik een klacht heb in de zorg?

Laatste update 14 april 2023 om 12:55

Als er een klacht is over geleverde zorg, dan is het altijd aan te raden allereerst contact op te nemen met de desbetreffende zorgverlener. Het is belangrijk dat de zorgverlener op de hoogte is van de klacht. Komen jullie middels een gesprek samen niet tot een oplossing? Neem dan contract op met de partij waarbij de zorgverlener een onafhankelijke klachtenregeling heeft afgesloten.

Is dat bij ons, SoloPartners, dan kunt u via tfn. 085-4858560 contact opnemen met www.klachtenregeling.nl .
Stichting Klachtenregeling wijst u een klachtenfunctionaris aan en probeert samen tot een oplossing te komen. Als dit niet lukt dan wordt de klacht officieel in behandeling genomen. Wanneer u er met de klachtenfunctionaris ook niet uitkomt dan kunt u in beroep gaan bij een geschilleninstantie. Ook dit kan via www.klachtenregeling.nl

Deel dit bericht via:

SoloPartners

SoloPartners is dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg en verspreiden actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden. Het streven is om dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional. Als lid van SoloPartners ondersteunen wij de zzp’er in de zorg in het voldoen aan wet- en regelgeving. Wil je weten hoe, lees dan verder.

Word direct lid Meer info

Sluit je aan bij meer dan 42.000 leden

Basispakket

75,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

160,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket