Laatste update 2 december 2019 om 08:50

Ben jij niet meer actief als zzp’er in de zorg, of wil je om een andere reden je lidmaatschap beëindigen, dan dien je dit altijd schriftelijk te doen.

Dit kan per mail naar info@solopartners.nl of per post naar: SoloPartners, Ridderhof 67, 5341HS in Oss. Opzeggen dien je altijd minimaal één maand voor het einde van je lidmaatschap te doen volgens onze algemene voorwaarden. Loopt jouw contract bijvoorbeeld t/m 31 dec van het jaar, dan moet je vóór 30 nov schriftelijk opzeggen.

Let op! De klachtenregeling is slechts één van de wettelijke eisen waaraan jij als zzp’er in de zorg moet voldoen. De Wkkgz (de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg), eist namelijk dat jij dit op orde hebt. Het is namelijk belangrijk dat jouw clienten ergens met hun klacht terecht kunnen wanneer je er samen niet meer uit komt. Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris en geschilleninstantie kunnen jou en je client hier altijd in ondersteunen.

Ben je niet in het bezit van een klachtenregeling, dan voldoe je dus niet aan de eisen van de Wkkgz!
Wil je meer weten over de Wkkgz en wat het voor jou als zzp’er in de zorg inhoudt, lees dan eens dit artikel.

 

 

SoloPartners

SoloPartners is dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg en verspreiden actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden. Het streven is om dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional. Als lid van SoloPartners ondersteunen wij de zzp’er in de zorg in het voldoen aan wet- en regelgeving. Wil je weten hoe, lees dan verder.

Word direct lid Meer info

Sluit je aan bij meer dan 16000 leden

Basispakket

€ 75
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

€ 160
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket