Hoe verleng ik mijn lidmaatschap?

Laatste update 15 februari 2024 om 16:37

Je hoeft je lidmaatschap niet zelf te verlengen; dit gebeurt namelijk elk jaar automatisch. Dit doen wij omdat de klachtenregeling een wettelijk verplichte eis is van o.a. de Wkkgz, Wzd, Wvggz, Wmo en de Jeugdwet. Wil je toch graag jouw lidmaatschap beëindigen? Dan kan dat door ons schriftelijk kenbaar te maken dat je graag het lidmaatschap wilt stoppen. Dit kan tot uiterlijk één maand voor de verlenging. Wij sturen jou dan ook een schriftelijke bevestiging terug. Dit gaat doorgaans per mail. Wil je meer weten over het opzeggen / beëindigen van je lidmaatschap? Klik hier.

Wij sturen de factuur voor het nieuwe jaar altijd ruim op tijd naar je toe (5 – 6 weken van te voren). Dit doen we zodat je eventuele wijzigingen nog kunt doorgeven vóór de opzegtermijn. Op de factuur staat een betaallink via Mollie. Als je de betaallink volgt en de betaling doet via deze link, wordt de verlenging meteen verwerkt. Zodra de nieuwe factuur is voldaan ontvang je direct jouw nieuwe certificaat in de mail. Je kunt het certificaat ook altijd downloaden in jouw MijnSolo omgeving.

Deel dit bericht via:

SoloPartners

SoloPartners is dé brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg en verspreiden actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden. Het streven is om dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional. Als lid van SoloPartners ondersteunen wij de zzp’er in de zorg in het voldoen aan wet- en regelgeving. Wil je weten hoe, lees dan verder.

Word direct lid Meer info

Sluit je aan bij meer dan 41.000 leden

Basispakket

75,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

160,-
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket