Bedankt voor jouw bericht

Heb je naar aanleiding van onze website, (veranderende) wet- of regelgeving, een vraag of wil je even sparren? Neem contact met ons op.

Jouw bericht wordt normaal binnen één werkdag beantwoord.

Natuurlijk zijn wij ook telefonisch bereikbaar.
Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 085-2010140.

Klantenservice: 085-2010140

Maandag – Donderdag

10:00 – 12:00 uur
14:00 – 17:00 uur

Vrijdag

10:00 – 12:00 uur
14:00 – 16:00 uur

Onze gegevens

Ridderhof 67
5341 HS Oss
KvK-nummer 55683622

 

Hoe verleng ik mijn lidmaatschap?

Jouw lidmaatschap wordt elk jaar automatisch verlengd. Dit doen wij omdat de klachtenregeling een wettelijk verplichte eis is van o.a. de Wkkgz, Wzd, Wvggz, Wmo en de Jeugdwet. Wil je toch graag jouw lidmaatschap beëindigen? Dan kan dat door ons schriftelijk kenbaar te maken dat je graag het lidmaatschap wilt stoppen. Dit kan tot uiterlijk één maand voor de verlenging. Wij sturen jou dan ook een schriftelijke bevestiging terug. Dit gaat doorgaans per mail.

Wij sturen de factuur voor het nieuwe jaar altijd ruim op tijd naar je toe (5 – 6 weken van te voren). Dit doen we zodat je eventuele wijzigingen nog kunt doorgeven vóór de opzegtermijn. Op de factuur staat een betaallink via Mollie. Als je de betaallink volgt en de betaling doet via deze link, wordt de verlenging meteen verwerkt. Zodra de nieuwe factuur is voldaan ontvang je direct jouw nieuwe certificaat in de mail. Je kunt het certificaat ook altijd downloaden in jouw MijnSolo omgeving.

Hoe vraag ik de VOG aan bij SoloPartners?

Als lid van het SoloPartners kwaliteitspakket kun je via ons elk jaar gratis een neutrale Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvragen. Het proces is als volgt:

  • Log in op jouw MijnSolo omgeving
  • Klik op het dashboard onder Wkkgz: overige eisen op ‘VOG aanvragen’.
  • Klik op het kopje ‘VOG aanvragen’

Dienst Justis

Wij ontvangen jouw aanvraag en verwerken dit bij Justis. Justis is de screeningsautoriteit, zij screenen personen en organisaties en geven de VOG uit wanneer er geen conflicten zijn gevonden uit het verleden. Nadat wij de aanvraag voor je hebben ingediend bij Justis, ontvang je via Justis een e-mail. Zorg dat je de inloggegevens van je DigiD bij de hand hebt, deze heb je nodig om in te loggen bij Justis. Je betaalt de kosten voor de VOG in eerste instantie zelf aan Justis. Wij kunnen dit niet voor jou doen omdat wij niet in jouw DigiD kunnen en mógen komen. Zodra de betaling is voltooid wordt de aanvraag in behandeling genomen en ontvang je de VOG per post thuis.

Stuur ons het betalingsbewijs die je ontvangt vanuit Justis toe en wij zorgen dat deze kosten weer op je rekening worden gestort.

SoloPartners vraagt de VOG voor je aan, dit is ook terug te zien op de VOG zelf. Zo heb je een ‘neutrale’ VOG en kun je deze eventueel voor meerdere opdrachtgevers gebruiken. Wij vragen standaard ‘profiel 45 Gezondheidszorg en Welzijn van mens en dier’ voor je aan. Heb je een ander profiel nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de aanvraag bij ons indient.

Wij vergoeden zowel de aanvraag als de uitgifte van de VOG. Het is dus geheel kosteloos voor onze kwaliteitsleden.

Maak jij al gebruik van jouw eigen SoloPartners profielpagina?

Niet iedere zzp’er in de zorg heeft een eigen website. Op de vraag waarom er geen website aanwezig is, krijgen we vaak terug dat zzp’ers het niet nodig vinden. Bijvoorbeeld omdat ze voldoende werk hebben of zij op andere manieren toch wel gevonden worden. Toch is het ‘vindbaar’ zijn op internet een belangrijk element dat hoort bij fiscaal ondernemerschap. Daarnaast is het vanuit zorgwetgeving van belang dat je gevonden kan worden, zodat opdrachtgevers bijvoorbeeld weten hoe ze een klacht kunnen indienen. Reden genoeg voor SoloPartners om jou een eigen profielpagina te bieden.

De profielpagina is beschikbaar voor alle leden.

Waar vind je jouw profielpagina?

SoloPartners heeft een profielpagina gekoppeld aan het lidmaatschapsnummer van kwaliteitsleden. Als je het lidmaatschapsnummer plaatst achter de link ‘https://leden.solopartners.nl/lid/’ dan kom je automatisch op jouw eigen profielpagina. Mijn lidmaatschapsnummer is ‘997’. Mijn profiel vind je dan ook hier https://leden.solopartners.nl/lid/997.

Er is ook nog een andere manier om op jouw profiel terecht te komen. Als je binnen de inlogomgeving van SoloPartners rechtsboven onder ‘mijn gegevens‘ op ‘certificaat downloaden‘ klikt, krijg je een PDF met jouw bewijs van lidmaatschap. Dit bewijs van lidmaatschap wordt door veel leden gebruikt om aan te tonen dat zij bij SoloPartners lid zijn. En daarmee aangesloten zijn bij een klachtenregeling.

Scroll je helemaal naar beneden in die PDF, dan zie je in de laatste regel de link staan met jouw persoonlijke profiel. Je kunt hierop klikken binnen de PDF en als je dat doet dan opent er een scherm met daarin jouw profielpagina.

Of je gebruik wil maken van jouw profielpagina en hoeveel informatie jij daar op kwijt wilt, is uiteraard aan jou.

Wat kun je met jouw profielpagina?

Jouw profielpagina hebben we gekoppeld aan de eisen die gelden vanuit de wet. De vier onderdelen van de kwaliteitswet Wkkgz hebben we als uitgangspunt genomen. ‘Kwaliteitssysteem’, ‘Klachtenafhandeling’, ‘Leren van incidenten’ en ‘Overige wettelijke verplichtingen’ zie je om die reden vermeld. In mijn eigen profiel heb ik gemakshalve alles aangezet, zodat je de volle breedte van de mogelijkheden ziet.

Je kunt zelf bepalen wat je aan- en uitzet binnen jouw profiel. Daarmee bepaal je zelf wat je toont aan anderen op het moment dat jij jouw profiel deelt. Jouw eigen profiel bewerken doe je binnen de online omgeving onder ‘Mijn portfolio’.

Naast de vier onderdelen van de Wkkgz staan jouw lidnummer en bedrijfsnaam vermeld. We hebben expres jouw persoonlijke gegevens niet in het profiel opgenomen, in verband met privacy. Wel kun je een eventuele eigen website kwijt op jouw profiel. Daarnaast hebben we een landkaart gekoppeld aan jouw profiel, zodat het postcodegebied waar jij gevestigd bent bekend is en collega zzp’ers kunnen zien waar jij gehuisvest bent. Hierin gaan we minder ver dan bijvoorbeeld de Kamer van Koophandel, die via de website het complete adres laat zien achter de bedrijfsnaam.

Wat vind jij van jouw profielpagina?

De profielpagina voor kwaliteitsleden van SoloPartners is in ontwikkeling. We zijn benieuwd naar jouw mening over de profielpagina en -vooral- hoe we deze nog verder zouden kunnen verbeteren. We hopen met de profielpagina bij te dragen aan jouw ondernemerschap. Wij helpen je dus beter vindbaar te zijn, indien je dat nog niet bent. Ook kan je de profielpagina delen op je eigen website zodat je aan kunt tonen dat je lid bent bij ons. Heb je een mening? Laat het ons weten >> Wil je vandaag nog zo’n pagina en ben je nog geen lid? Hier kun je je inschrijven voor het kwaliteitslidmaatschap >> Ben je al basislid en wil je een kwaliteitslidmaatschap? Doe dan een upgrade binnen de online omgeving.

Sluit je aan bij meer dan 30.000 leden

Basispakket

€ 75
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Certificaat
  • Gratis klachtenafhandeling
Kies dit pakket

Kwaliteitspakket

€ 160
per jaar
  • Erkende klachtenregeling
  • Jaarlijks gratis VOG
  • Modelovereenkomsten
Kies dit pakket